Argeweb maakt serviceniveau transparant!

Geplaatst op door Argeweb

Dat Argeweb de kwaliteit van de Service Desk hoog in het vaandel heeft staan is wellicht bekend, maar wat is dan precies de kwaliteit van de service en hoe goed scoort Argeweb dan?

Om dit inzichtelijk te maken is de Premium Support pagina aan de website toegevoegd. Met het Premium Support Team streeft Argeweb naar een zo hoog mogelijk niveau van service. Het idee is dat u zelf op onze website kunt bekijken of wij dit ook waar blijven  maken. Ook zijn er links opgenomen naar externe beoordeling-websites en ziet u de gemiddelde score van de laatste 500 tickets.

Daarnaast werkt Argeweb sinds half 2012 intern met Servicepunten. Deze punten kunnen op verschillende manieren worden verdiend. Het grootste gedeelte is afhankelijk van het percentage van klantbeoordelingen op tickets die een maximale score geven. Geeft u als klant een maximale beoordeling (5-5-5), dan wordt het personeel beloont met Servicepunten. Verder zijn er punten te verdienen indien er positieve berichten worden getwitterd of wanneer we bedankjes van in de vorm van bijvoorbeeld een taart krijgen van een klant. Ook kunnen er punten worden verdiend door het schrijven van interessante blogs door medewerkers voor klanten. Deze blog levert weer 5 punten op.

En wat krijgt het personeel als de target wordt gehaald? Dat is iedere maand verschillend. Dit kan uiteenlopen van een uur onbeperkt softijs tot een sushi-lunch. Dit kunt u allemaal volgen op onze Facebookpagina.

Qua transparantie van het service niveau is Argeweb hierin uniek. Het motiveert het personeel en laat zien dat wij streven naar maximale service! Ook zonder Servicepunten was dit natuurlijk al het geval, maar met deze extra indicator is het nog beter inzichtelijk en worden medewerkers niet alleen aangespoord maar ook op een leuke manier beloond voor het zetten van een stapje extra richting de klant. Hopelijk merken klanten dit elke keer weer. En daarnaast is het ook gewoon heel leuk! Ook om te volgen!




Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *