Benut online kansen

Geplaatst op door Eline Verhoeven

koen_post

 

Argeweb staat voor samen met u succesvol online ondernemen. Samen, betekent dat u er niet alleen voor staat. En hoe leuk is het om te weten wie u dan precies helpen? Lees de verhalen van alle medewerkers van Argeweb, die niets liever doen dan u helpen bij het realiseren van uw online droom. Deze week: Koen van Deudekom, directeur van Argeweb.

Nieuwsgierig, altijd op zoek naar meer, maar wel met een gezonde balans. Wil graag nog zoveel mogelijk landen in de wereld zien en alles uit de tijd halen die zijn leven lang is. Woont samen en heeft een zoon, fietst en reist graag en wil misschien ooit nog wel de ruimte in.

Carrière
De carrière van Koen begon al kort na zijn studie Internationale bedrijfskunde in Maastricht. Samen met studiegenoten runde Koen een consultancybedrijf. Met een ‘spijkerhard markttarief’ verkochten zij consultancy opdrachten. Na met veel passie het consultancy bedrijf te hebben gerund, is Koen bij KPN terecht gekomen. Hij heeft daar verschillende functies uitgevoerd, waaronder het ontwikkelen en toepassen van clouddiensten.

Directeur Argeweb
Sinds een jaar is Koen directeur van Argeweb. Samen met het MT en de medewerkers doet hij er alles aan om ervoor te zorgen dat Argeweb relevante dingen blijft doen voor de klant en de klant zoveel mogelijk van een helpende hand wordt voorzien.

“Het belangrijkste in mijn werkzaamheden vind ik dat ik passie heb voor wat ik doe.” En dat heeft hij, want: “Ik ga elke dag fluitend naar mijn werk”“Daarnaast ben ik enorm geïnteresseerd in hoe we de mix van online en offline communicatie zo goed mogelijk kunnen inzetten zodat klanten optimaal geholpen worden.”

In het jaar dat Koen werkzaam is bij Argeweb, heeft hij absoluut de tijd genomen om medewerkers beter te leren kennen, zowel persoonlijk als zakelijk. Hij inspireert medewerkers en laat ze graag zien wat het nut en belang is van hun rol. Wat hem opvalt: “De passie voor de klant is enorm. Klanttevredenheid zit in het DNA van het bedrijf en bij elke medewerker. De medewerkers verrassen de klant en verlenen de service die zij zelf ook zouden verwachten van een bedrijf. Ik ben er trots op om te zien dat iedereen elke dag nóg een stap extra voor onze klanten probeert te zetten.”

Tip voor klanten
In ieder interview vragen wij medewerkers om een tip voor de klant. Dit keer zijn het er zelfs twee:

1. Laat je goed helpen.
“Je kan nog zoveel meer bereiken online, als je er meer aandacht aan geeft. De wereld verandert, steeds meer wordt online. Zeker voor het MKB liggen hier nog een hoop kansen. Een droom van een ondernemer kan met de goede begeleiding écht werkelijkheid worden!”

2. Veiligheid is heel belangrijk.
“Het feit dat de wereld verandert en steeds meer online wordt vraagt om bepaalde eisen rondom veiligheid. Een voorbeeld is zorgen voor een goede veiligheid van je website.”

Toekomst
Wat wil je nog bereiken met Argeweb? “Dromen van ondernemers invullen, daar gaat het om. Met de juiste tools, producten, oplossingen én advies iemands online droom waarmaken. Daarnaast servicevernieuwing doorvoeren om klanten nóg beter te helpen bij vragen.”

Heeft u ook een droom om online succesvol te zijn? Bel of mail gerust, wij helpen u graag!
mail: support@argeweb.nl of bel: 0800-9324678

 




Reacties zijn gesloten.