Gebruik de customer site

Geplaatst op door Eline Verhoeven

jolanda_fbZe is ooit begonnen als stagiaire en heeft zich ondertussen opgewerkt tot coördinator van de afdeling Orderverwerking. Houdt ervan om familie te bezoeken, heeft de switch van kok naar secretaresse in één jaar gemaakt, maar houdt nog steeds van koken en dan vooral de Italiaanse keuken. Om ooit nog eens naar dit mooie land op vakantie te gaan lijkt haar dan ook geweldig. Haar droom is om nog heel lang bij Argeweb te blijven werken en nog verder door te groeien. Jolanda heeft een goede tip: ‘Gebruik de customer site.’

“Op 21 mei 2007 ben ik hier zeven weken stage komen lopen. Ik volgde toen een opleiding bij Schoevers, een bekende secretaresse/receptioniste opleiding. Omdat ik eerst kok was, moest ik alles nog leren, zelfs snel en blind typen. Na mijn zeven weken stage bij Argeweb kwam er een interne vacature vrij, ik heb erop gesolliciteerd en mocht direct blijven.”

Met veel plezier werkt Jolanda ondertussen al 8 jaar bij Argeweb. Ze houdt zich vooral bezig met processen rondom het aanvragen van verhuizingen, abonnementen, facturen, aanvragen van nieuwe gTLD’s en de klachtencommissie. Vooral de laatste twee werkzaamheden spreken haar aan. Iets wat voor Jolanda vaak de oplossing van het probleem lijkt: meer gebruikmaken van de customer site. Ze vertelt dan ook graag de voordelen:

Persoonsgegevens bijwerken
“Het is belangrijk dat iedereen zijn of haar persoonsgegevens bijwerkt. Dit kan via de customer site. Dus mocht je verhuizen of een nieuw e-mailadres krijgen, pas dit aan op de customer site. Zo onderhouden we altijd contact met de juiste persoon. Daarbij is het ook belangrijk dat het aanvragen van een domeinnaam door de juiste persoon gedaan wordt, indien dit niet zo is, moeten wij namelijk middels een overdrachtsformulier de persoonsgegevens wijzigen. Hiervoor worden administratieve kosten in rekening gebracht. Het bespaart geld als de domeinnaam door de juiste eigenaar aangevraagd wordt.”

Facturen
Het goed bijhouden van persoonsgegevens is ook gunstig voor het versturen van de facturen. “Facturen worden verzonden naar de bij ons bekende adressen. Als het e-mailadres of het woonadres niet klopt, worden facturen naar de verkeerde adressen verzonden en kan het zelfs zover gaan dat wij een incassobureau in moeten schakelen. Dit is niet nodig als bij ons de juiste gegevens bekend zijn.”

Overzicht van diensten
“Via de customer site is het mogelijk een overzicht uit te draaien van de diensten die worden afgenomen. De aanvraag datum en de vervaldatum staan hier ook. Zo kan je direct zien welke diensten er binnenkort aflopen. Mocht je deze dan willen verlengen of opzeggen, dan kan je dit tijdig doen. Dit voorkomt dat diensten ongewenst doorlopen.”

Kortom: de voordelen van het gebruiken van de customer site zijn enorm. “Het helpt ons en de klant in een prettige samenwerking.”

Ook zo enthousiast geworden over het gebruiken van de customer site maar ben je je inloggegevens voor de customer site kwijt? Geen probleem! Bel of mail ons even en wij sturen je wachtwoord per e-mail of per sms (als daar het juiste telefoonnummer staat natuurlijk 🙂 ) mail: support@argeweb.nl of bel: 0800-9324678

 




Reacties zijn gesloten.