Twitteren met klanten

Geplaatst op door Argeweb

Je komt het opeens overal tegen: Twitter. Tot nu toe vrijwel alleen populair bij de internetfreaks, maar langzamerhand beginnen meer en meer mensen door te krijgen dat twitteren niet alleen geweldig leuk is, maar ook ontzettend handig. Uiteraard gebruikt Argeweb het medium Twitter om onder haar followers het laatste nieuws te verspreiden, maar ook zonder regie is Argeweb te vinden op Twitter.

Men zegt dat je eigenlijk past meetelt indien er over je getwitterd wordt. Ik zoek dan ook regelmatig op het woord “Argeweb” op twitter.com en het is  leuk en interessant om te zien wat er geschreven wordt. Het zijn vaak bedankjes of mensen delen hun ervaring met hun hostingprovider of stellen vragen. We koppelen dergelijke communicatie indien nodig dan ook terug aan klanten. Het zal niet voor het eerst zijn dat een klant een vraag stelt aan Argeweb via Twitter en dezelfde dag een antwoord krijgt via onze Service Desk.

Het is een mooi medium om als nieuws te verspreiden, maar laten we vooral niet onderschatten wat de vrije tweets kunnen betekenen voor een bedrijf in positieve, maar natuurlijk ook in negatieve zin zoals T-mobile onlangs ondervond.

De klant is immers ook aan het woord. En die zijn altijd open en eerlijk!




Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *