Administratie

Administratieve vragen?
Neem contact op met onze administratieve afdeling.

Afdeling administratie

De administratie van Argeweb staat elke werkdag van 9.00u tot 17.30u voor u klaar.
U neemt contact op met onze administratie via:

Veelgestelde vragen

In de Knowledge Base van Argeweb worden veelgestelde vragen van Argeweb klanten beantwoord. Dit varieert van administratieve zaken tot het instellen van de verschillende diensten. Op deze manier heeft u snel antwoord op uw vragen rond de diensten van Argeweb.

Online helpdesk systeem

Bent u reeds klant bij Argeweb? Met uw debiteurnummer en wachtwoord krijgt u toegang tot onze online helpdesk (ticketsysteem). U kunt uw eigen tickets (helpdesk-items) aanmaken, bekijken en verwijderen. Alle tickets komen rechtstreeks in het huidige helpdesksysteem van Argeweb zodat u nog sneller en gemakkelijker geholpen kunt worden met uw problemen.

Een ander voordeel van dit systeem is dat de helpdesk medewerkers meteen de beschikking hebben over al uw gegevens. Indien een probleem/vraag is afgehandeld ontvangt u een email en/of een sms.

Via Mijn Argeweb krijgt u toegang tot ons helpdesksysteem. Mijn Argeweb is voor alle klanten van Argeweb met een domeinnaam of webhostingpakket.

Argeweb

  • Uitstekende support
  • Online helpdesk systeem
  • Meer dan 16 jaar ervaring
Online helpdesk systeem
Via Mijn Argeweb krijgt u toegang tot ons helpdesksysteem.


1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW