Outlook 2007 - Instellen handtekening


Bekeken: 10049 keer
Laatste update: 08 Aug 2016, 12:44:31
Door de volgende stappen te nemen in Outlook 2007 kunt u uw handtekening instellen die mee gestuurd wordt als u een nieuw bericht aanmaakt of een bericht beantwoord met Outlook 2007

Zodra u Outlook 2007 heeft geopend gaat u naar "extra" daarna naar "Opties";


U klikt op het tabblad "E-mailindeling";


U klikt op "Handtekeningen";


U klikt op "Nieuw";


U vult de naam in die u aan de handtekening wenst te geven en klikt op "OK";


U stelt in onder "Standaardinstellingen" op welk mailaccount u de handtekening wenst te gebruiken en wanneer deze toegepast dient te worden onder "Nieuwe berichten en Antwoorden en doorgestuurde berichten";


U maakt de handtekening in het veld "Hantekening bewerken";

U klikt op "OK" om de instellingen op te slaan;



Uw handtekening is nu ingesteld in Outlook 2007.
Deze handtekening is alleen te gebruiken binnen Outlook 2007.


Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW