Meldingen beheren bij het bewerken van bestanden in Sharepoint 2013


Bekeken: 945 keer
Laatste update: 29 Jul 2016, 08:40:26

Het kan wenselijk zijn om een melding te ontvangen wanneer een gebruiker een document heeft gewijzigd. Dit artikel legt u uit hoe u deze meldingen kunt instellen.

U logt in op uw Sharepoint-site en klikt links in beeld op "documenten”. Vervolgens klikt u achter het bestand waarvoor u een waarschuwing wil inschakelen op de drie puntjes. In de pop up klikt u wederom op de drie puntjes en in het drop down-menu klikt u op "eigenschappen weergeven”.

bestand eigenschappen weergeven

Bovenaan in beeld klikt u op "waarschuw mij”.

waarschuw mij

Op deze pagina kunt u instellen op welke manier, hoe vaak en bij welk soort wijziging u een waarschuwing wenst te ontvangen. Deze wijziging slaat u op door rechts onderin de klikken op "OK”.

nieuwe waarschuwing toevoegen



Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW