Sharepoint gebruiker aanmaken

Bekeken: 958 keer - Laatste update: 29 Jul 2016
In dit artikel kunt u lezen hoe u een Sharepoint gebruiker kunt aanmaken.

U dient in te loggen op Mijn Argeweb met uw klantnummer en het bijbehorende wachtwoord. Zodra u bent ingelogd, klikt u op ‘Beheren’ en vervolgens op ‘Sharepoint 2013‘.

Gebruiker aanmaken

U kunt op de aangemaakte hoofdorganisatie klikken. Mocht u deze nog niet aangemaakt hebben, dan kunt u hier lezen hoe u dit kunt doen.

hoofdorganisatie aanklikken

Kies in het rechtermenu voor ‘Gebruikers’.

Gebruikers aanklikken

Klik op de optie ‘Klik hier om een nieuwe gebruiker toe te voegen’, om een nieuwe gebruiker aan te maken.

toevoegen gebruiker

U krijgt de volgende mogelijkheden:

Gebruikersnaam: U kunt hier de gebruikersnaam invullen. Deze gebruikt u bij het inloggen en kan niet later niet meer gewijzigd worden.
Weergavenaam: Deze naam zal gekoppeld worden aan het Sharepoint account en zal zichtbaar zijn in Sharepoint.
Voornaam: De voornaam van de persoon.
Achternaam: De achternaam van de persoon.
Wachtwoord: Het gewenste wachtwoord.
Herhaal wachtwoord: Het gewenste wachtwoord.

Gegevens invullen

Na het invullen van de gegevens klikt u op ‘Aanmaken’, zodat de gebruiker wordt aangemaakt.







Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

1999-2018 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW