De online back-up software als Administrator laten aanmelden


Bekeken: 296 keer
Laatste update: 09 Nov 2015, 09:22:58
Het kan voorkomen dat het lokale systeem account niet voldoende rechten heeft om de software uit te voeren. Dit komt meestal voor bij een server. Hierdoor kan bijvoorbeeld een back-up taak niet correct worden uitgevoerd. In de services van het systeem kan in de instellingen worden ingesteld om het Administrator account te gebruiken. In onderstaande stappen wordt er uitgelegd hoe u dit kan instellen op uw systeem.

Open de services van uw systeem. Dit kunt u opstarten door te kiezen voor 'Start'. Zoek nu naar 'services.msc' en start deze op.

Services
Nu de services zijn geopend zoekt u de 'OnlineBackupService' op. Klik met uw rechtermuisknop op de service en kies voor 'Properties/Eigenschappen'.
OnlineBackupService
Er zal nu een venster worden geopend met een aantal tabbladen. Kies voor het tabblad 'Log on/Aanmelden'. Selecteer de optie 'This account/Dit account'. Zoek het Administrator account op door gebruik te maken van 'Browse/Bladeren'. Zodra de gebruikersnaam van de Administrator staat ingesteld vult u ook het wachtwoord op en slaat u de instellingen op door 'Apply/toepassen' te drukken. Voor de zekerheid raad ik aan om de services gelijk een herstart te geven. Dit kunt u doen met de knop 'Restart/Herstarten'. Dit kan worden gedaan onder het tabblad 'General/Algemeen'.

Log on/Aanmelden


Stel al uw bestanden veilig met Online Back-up.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW