Administratief Medewerker (m/v)

Argeweb zit in Maassluis en heeft een team van 35 werknemers met een gem. leeftijd van 30 jaar

Heerlijke voordelen als je voor Argeweb werkt

  • Fulltime job
  • Laptop
  • Thuiswerken is mogelijk
  • Sportregeling
  • Enthousiaste en blije collega's
  • Goede arbeidsvoorwaarden en pensioen
  • Tot 27 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Bedrijfsuitjes en kerstdiner
  • Opleidingsmogelijkheden
argeweb team

Functieomschrijving

Je werkdag begint met een kopje overheerlijke cappuccino achter je (thuis)bureau en maakt een planning voor wat jij die dag gaat doen. Je planning bestaat uit vaste administratieve taken, maar je laat ook genoeg ruimte over voor onverwachte werkzaamheden, want die komen ongetwijfeld aan bod. Je vaste werkzaamheden bestaan o.a. uit het verwerken van gegevens, domeinnamen registreren, overeenkomsten verwerken en het archiveren van documenten. En beantwoord je de vragen van onze klanten die via de telefoon, chat en e-mail binnenkomen, hierin sta je klanten correct en vriendelijk te woord.

Daarbij is klantvriendelijkheid een absolute must have. Wij vinden het heel belangrijk dat je onze klanten weet te verrassen met je vriendelijkheid en ze op weg kan helpen of een oplossing kan bieden voor hun probleem. Een positieve instelling, motivatie en het goed beheersen van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is tevens een vereiste.

Wanneer het einde van je werkdag in zicht komt, denk je terug aan die ene klant die je vanmorgen hebt geholpen. Je besluit deze klant een handgeschreven kaartje te sturen om hem succes te wensen met zijn website. Hierna sluit je je computer af en kijk je met een voldaan gevoel terug op je werkdag.

Werktijden

Argeweb is voor klanten bereikbaar tussen 8:00 - 20:00. Je werktijden zullen daarom afwisselen tussen 8:00 – 16:30 en 11:30 - 20:00. Met de afdeling rouleren we de verschillende werktijden waardoor je 2 tot 4 keer per maand een werkdag van 11:30 - 20:00 hebt.

Hoe een werkweek van jou eruit kan zien

12:30 - 13:00
Lunchen met je team
13:30 - 14:30
Coachgesprek
14:00 - 15:00
Manon helpen met printer problemen
08:30 - 09:00
Team overleg
12:30 - 13:00
Broodje halen
10:30 - 11:30
Post verwerken
13:00 - 13:30
Rondje langs Waterweg lopen
14:00 - 15:00
Bestelling plaatsen klant
09:00 - 09:30
Klant bellen: alles in orde?
15:00 - 16:00
Probleemgeval onderzoeken
10:00 - 12:00
Research doen Argeweb diensten
13:00 - 14:00
Dienst testen
17:00 - 17:30
Update borrel

Een scenario die in de praktijk kan voorkomen

De telefoon gaat en je neemt met een glimlach op. Op je scherm verschijnt direct de klantdetails. De klant heeft een vraag over de verhuizing van zijn domeinnaam en de status hiervan.

Doordat je de details gelijk ziet van de klant geef je de klant aan dat het goed is dat hij belt en je hem alle informatie kan verschaffen die hij nodig heeft. Je ziet dat er voor de .nl extensie nog een verhuiscode nodig is om deze te kunnen verhuizen.

Je vraagt ook nog even of alles voor de verhuizing al is ingesteld zodat de verhuizing van de website geen downtime zal ervaren. Alles staat goed en de verhuiscode voer je direct in, zodat deze direct succesvol afgerond kan worden.

Tot slot geef je de klant nog een tip, omdat je ziet dat de klant een contactformulier gebruikt op de website en er geen SSL certificaat is afgenomen. Met SSL versleutel je alle uitgewisselde informatie op je website, zoals online aankopen, financiële transacties en persoonsgegevens. Daarnaast geeft het bezoekers vertrouwen en is er een hogere ranking in Google.

De klant denkt er nog even over na en bedankt je voor de tip. Een paar dagen later neemt de klant contact met je op om een SSL certificaat te bestellen.