Administratie Klantenservice Medewerker (m/v)

Argeweb zit in Maassluis en heeft een team van 35 werknemers met een gem. leeftijd van 30 jaar

Heerlijke voordelen als je voor Argeweb werkt

  • Fulltime job
  • Laptop
  • Thuiswerken is de norm
  • Sportregeling
  • Enthousiaste en blije collega's
  • Goede arbeidsvoorwaarden en pensioen
  • Tot 27 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Bedrijfsuitjes en kerstdiner
  • Opleidingsmogelijkheden
argeweb team

Functieomschrijving

Als Administratie klantenservice medewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf. Jij biedt onze klanten de beste service via telefoon, chat en e-mail. Je hecht net als wij veel waarde aan een hoge klanttevredenheid. Je bent proactief, commercieel en denkt mee met de klant. Je gaat in gesprek, toont interesse en naast dat je support biedt, breng je ook de juiste producten ter sprake bij de klant. Samen met je collega’s van Support zorg jij ervoor dat je elke klant de beste service verleent. Daarnaast zijn er ook administratieve taken die binnen je verantwoordelijkheid liggen, zoals het verwerken van (klant)gegevens en orders.

Werktijden

Argeweb is voor klanten bereikbaar tussen 08:00-20:00. Je werktijden zullen daarom afwisselen tussen 09:00–17:30 en 11:30-20:00. Met de afdeling rouleren we de verschillende werktijden waardoor je 2 tot 4 keer per maand een werkdag van 11:30-20:00 hebt.

Een dag bij Argeweb op de klantenservice

Het is maandag en we beginnen met een dagstart waarin we de komende week bespreken. Op jouw werkplek (vanaf huis) bekijk je daarna welke werkzaamheden je oppakt. Dan gaat het eerste telefoontje en je neemt met een glimlach op. Op je scherm verschijnt direct de klantdetails. De klant heeft een vraag over de verhuizing van zijn domeinnaam en de status hiervan.

Doordat je de details gelijk ziet van de klant geef je de klant aan dat het goed is dat hij belt en je hem alle informatie kan verschaffen die hij nodig heeft. Je ziet dat er voor de .nl extensie nog een verhuiscode nodig is om deze te kunnen verhuizen.

Doordat je de details gelijk ziet van de klant geef je de klant aan dat het goed is dat hij belt en je hem alle informatie kan verschaffen die hij nodig heeft. Je ziet dat er voor de .nl extensie nog een verhuiscode nodig is om deze te kunnen verhuizen.

Je vraagt ook nog even of alles voor de verhuizing al is ingesteld zodat de verhuizing van de website geen downtime zal ervaren. Alles staat goed en de verhuiscode voer je direct in, zodat deze direct succesvol afgerond kan worden.

Tot slot geef je de klant nog een tip, omdat je ziet dat de klant een contactformulier gebruikt op de website en er geen SSL certificaat is afgenomen. Met SSL versleutel je alle uitgewisselde informatie op je website, zoals online aankopen, financiële transacties en persoonsgegevens. Daarnaast geeft het bezoekers vertrouwen en is er een hogere ranking in Google. De klant denkt er nog even over na en bedankt je voor de tip. Een paar dagen later neemt de klant contact met je op om een SSL certificaat te bestellen.