Vacature

Om 9:00 uur begint je werkdag. Jij zit met een kopje overheerlijke cappuccino achter je bureau en maakt een planning voor wat jij die dag gaat doen. Je planning bestaat uit vaste taken, maar je laat ook genoeg ruimte over voor onverwachte werkzaamheden, want die komen ongetwijfeld aan bod. Je vaste werkzaamheden bestaan o.a. uit het verwerken van gegevens, domeinnamen registreren, overeenkomsten verwerken en het archiveren van documenten. Ook beantwoord je de vragen van onze klanten die via de telefoon en e-mail binnenkomen, hierin sta je klanten correct en vriendelijk te woord.

Daarbij is klantvriendelijkheid een absolute must have. Wij vinden het heel belangrijk dat je onze klanten weet te verrassen met je vriendelijkheid en ze op weg kan helpen of een oplossing kan bieden voor hun probleem. Een positieve instelling, motivatie en het goed beheersen van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is tevens een vereiste.

Wanneer het einde van je werkdag in zicht komt, denk je terug aan die ene klant die je vanmorgen hebt geholpen. Je besluit deze klant een handgeschreven kaartje te sturen om hem succes te wensen met zijn website. Hierna sluit je je computer af en kijk je met een voldaan gevoel terug op je werkdag.

Agenda

Hoe een werkweek van jou eruit zou kunnen zien:

12:30 - 13:00
Lunchen met je team
13:30 - 14:30
Coachgesprek
08:30 - 09:00
Team overleg
12:30 - 13:00
Broodje halen
10:30 - 11:30
Post verwerken
13:00 - 13:30
Rondje langs Waterweg lopen
14:00 - 15:00
Bestelling plaatsen klant
09:00 - 09:30
Klant bellen: alles in orde?
15:00 - 16:00
Probleemgeval onderzoeken
10:00 - 12:00
Research doen Argeweb diensten
13:00 - 14:00
Dienst testen
17:00 - 17:30
Update borrel

Voorbeeld uit de praktijk

De telefoon gaat en je neemt met een glimlach op. Op je scherm verschijnt direct de klantdetails. De klant heeft een vraag over de verhuizing van zijn domeinnaam en de status hiervan.

Doordat je de details gelijk ziet van de klant geef je de klant aan dat het goed is dat hij belt en je hem alle informatie kan verschaffen die hij nodig heeft. Je ziet dat er voor de .nl extensie nog een verhuiscode nodig is om deze te kunnen verhuizen.

Je vraagt ook nog even of alles voor de verhuizing al is ingesteld zodat de verhuizing van de website geen downtime zal ervaren. Alles staat goed en de verhuiscode voer je direct in, zodat deze direct succesvol afgerond kan worden.

Tot slot geef je de klant nog een tip, omdat je ziet dat de klant een contactformulier gebruikt op de website en er geen SSL certificaat is afgenomen. Met SSL versleutel je alle uitgewisselde informatie op je website, zoals online aankopen, financiële transacties en persoonsgegevens. Daarnaast geeft het bezoekers vertrouwen en is er een hogere ranking in Google.

Groeipad

Op de afdeling Administratie kan jij verschillende kanten op, want naast je domeinnaam kennis kun je ook je kennis verbreden in communicatie en klanttevredenheid. Medewerkers kunnen vanuit hun functie doorgroeien, maar kunnen zich ook meer ontwikkelen in kennis van onze diensten. Argeweb heeft een persoonlijk opleidingsbudget waarin we samen kunnen kijken waar jij en Argeweb behoefte aan hebben.

Administratief Medewerker

Administratie Coördinator

Administratie Manager

Werken bij Argeweb

Met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar zijn wij met een enthousiast team enorm gemotiveerd om van iedere dag een mooie dag te maken. Met meer dan 200.000 domeinnamen en het beheer van tienduizenden websites zijn we één van de grootste hosting providers van Nederland. We streven ernaar om de meest klantvriendelijke hosting provider te zijn. Dit doen we door gratis deskundige support te leveren aan onze klanten en ze met onze expertise en adviezen blij te maken.

Nieuwe Waterweg Maassluis

55.000+ blije klanten

35% / 65%

Gem. leeftijd 30 jaar

35 werknemers

NPS +51

Ben je geïnteresseerd?

Stuur dan vandaag nog je CV en motivatie naar personeel@argeweb.nl t.a.v. Manon Ruijsbroek.