Vacature

Als Medior Servicedesk medewerk(st)er weet jij jouw kennis om te zetten in kant-en-klare informatie waar zowel klanten als collega’s mee verder kunnen. Jouw werkdag start om 9:00 uur. Je praat wat met je collega’s en drinkt een heerlijk bakkie koffie voordat je de eerste klant blij gaat maken. In de tussentijd kijk je naar de klantvragen die per e-mail zijn binnengekomen.

Je zult worden blootgesteld aan allerlei verschillende vragen. Hiervoor heb je gevorderde kennis en ervaring met domeinregistratie, shared hosting, Hosted Exchange, Office 365 en VPS hosting nodig. Diverse uitdagingen zullen zich aanmelden, zoals websites of virtuele servers die niet goed meer werken. Ook zullen collega’s op jouw kennis en ervaring vertrouwen.

Tijdens het onderzoeken van klantvragen gaat je telefoon. Met een glimlach neem je de telefoon op en help je die ene klant met het online krijgen van zijn website. Dit was voor de klant super belangrijk, want hij is net een onderneming gestart. Je maakt na het telefoongesprek nog een leuk handgeschreven kaartje om hem te feliciteren met het starten van de onderneming. Dit is wat Argeweb ‘Argeweb’ maakt!

Agenda

Hoe een werkweek van jou eruit zou kunnen zien:

10:00 - 12:00
Verhuisservice afhandelen
12:30 - 13:00
Lunchen met Peter
14:00 - 15:00
Manon helpen met printer problemen
17:30 - 19:00
Uiteten met collega's
08:30 - 09:00
Team overleg
11:00 - 12:30
Werkplek maken nieuwe collega
13:00 - 13:30
Buiten wandelen met James
15:00 - 15:30
SSL certificaat verlengen
16:30 - 17:00
Klant nabellen: alles nog in orde?
10:00 - 11:00
Installatiehulp: klant bellen
12:30 - 13:00
Lunch
13:00 - 13:30
Potje FIFA
14:30 - 15:30
Overleg complex probleem
17:00 - 18:00
Update borrel
09:00 - 12:00
Coaching in the job
13:00 - 13:30
Broodje halen
15:00 - 16:00
Coachgesprek met manager
16:00 - 17:30
Taken afhandelen
10:00 - 12:00
Training Spot on
12:30 - 13:00
Gezamenlijke lunch
13:00 - 14:00
Website klant verhuizen
14:30 - 14:45
Kaartje schrijven naar klant
16:00 - 17:30
Borrelen

Voorbeeld uit de praktijk

De telefoon gaat en je neemt met een glimlach op. Je hoort aan de klant dat hij in paniek is. Het probleem waar hij over belt los jij snel en efficiënt op. De klant is je zeer dankbaar en kan met een gerust hart verder.

Wanneer je niet aan de telefoon bent heb jij genoeg andere uitdagingen om mee aan de slag te gaan. Iemand die net zijn website heeft proberen te updaten heeft perongeluk op de verkeerde knop gedrukt, waardoor niks meer lijkt te werken. Dit meldt hij via een ticket. Met jouw expertise weet jij de oorzaak echter snel te vinden en kun je hierdoor de website volledig herstellen.

Nadat het eerstvolgende telefoontje ook succesvol is afgerond pak je de volgende uitdaging op. Dit keer heeft een klant hulp nodig bij het uitbreiden van de harde schijf op een VPS. Jij weet hoe dit werkt, want dit heb je al vaak eerder gedaan. Je logt in via SSH, voert wat opdrachten uit en weet snel de logische volume uit te breiden. Top, want ook deze klant is je hiervoor zeer dankbaar!

Los van terugkomende verantwoordelijkheden kan bijvoorbeeld ook een project op de planning staan. Dit kan bijvoorbeeld het vooraf instellen van een Office 365 omgeving zijn, het testen van een nieuw product of platform, of het schrijven van een handleiding zijn. Met jouw expertise ben jij meer dan in staat om dit aan te pakken!

Groeipad

Op de afdeling klantbazen kan jij verschillende kanten op, want naast je technische kennis, kan je ook je kennis verbreden in communicatie en klanttevredenheid. Je kan vanuit je functie doorgroeien, maar je kan jezelf ook ontwikkelen in de kennis van onze diensten. We hebben een persoonlijk opleidingsbudget waarin we samen kunnen kijken waar jij en wij behoefte aan hebben.

Servicedesk Medewerk(st)er

Servicedesk Coördinator

Servicedesk Manager

Werken bij Argeweb

Met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar zijn wij met een enthousiast team enorm gemotiveerd om van iedere dag een mooie dag te maken. Met meer dan 200.000 domeinnamen en het beheer van tienduizenden websites zijn we één van de grootste hosting providers van Nederland. We streven ernaar om de meest klantvriendelijke hosting provider te zijn. Dit doen we door gratis deskundige support te leveren aan onze klanten en ze met onze expertise en adviezen blij te maken.

Nieuwe Waterweg Maassluis

55.000+ blije klanten

35% / 65%

Gem. leeftijd 30 jaar

35 werknemers

NPS +51

Ben je geïnteresseerd?

Stuur dan vandaag nog je CV en motivatie naar personeel@argeweb.nl t.a.v. Manon Ruijsbroek.