Bezoekadres

Noordzee 10D
3144DB Maassluis

Postadres

Postbus 197
3140AD Maassluis

Maatregelen Coronavirus

Wij hebben de afgelopen tijd het nieuws betreft het corona virus goed in de gaten gehouden. Om de continuïteit en onze Serviceverlening te kunnen waarborgen hebben wij besloten om ons teams vanuit huis te laten werken. Hierdoor kan het voorkomen dat je iets langer dan je gewend bent moet wachten op antwoord en wij telefonisch (verminderd) bereikbaar zijn.

E-mailadressen

info@argeweb.nl (Algemeen)
sales@argeweb.nl (Verkoop)
support@argeweb.nl (Servicedesk)
admin@argeweb.nl (Administratie)
personeel@argeweb.nl (Personeelszaken)
pers@argeweb.nl (Pers & Media)

Telefoon- en faxnummers

085-0218861
+31 (0)10 59 040 15 (internationaal)
Fax: 010 590 23 52

Netwerkstatus

Blijf op de hoogte van onderhoud en storingen

Openingstijden

Maandag: 09:00 - 17:30
Dinsdag: 09:00 - 17:30
Woensdag: 09:00 - 17:30
Donderdag: 09:00 - 17:30
Vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Schrik niet als wij via social media buiten kantoortijd ook op jouw vragen reageren. Buiten kantoortijden zijn we alleen voor netwerkstoring meldingen telefonisch bereikbaar.

Datacenters

GlobalSwitch
Johan Huizingalaan 759
1066 VH Amsterdam

InterXion
Tupolevlaan 24
1119 NX Schiphol-Rijk

Maincubes
Capronilaan 2
1119 NR Schiphol-Rijk

XS4ALL Datacenter DC2
Barbara Strozzilaan 251
1083 HN Amsterdam

Bedrijfsgegevens

KvK Rotterdam 52396592
BTW NL 8504 25 554 B01
IBAN NL12 INGB 0681 0685 23
BIC INGBNL2A

Online ticket systeem

Als klant heb je via ‘Mijn Argeweb’ toegang tot ons ticketsysteem. Daarmee kan je vragen insturen naar onze servicedesk. Een voordeel van dit systeem is dat onze medewerkers meteen de beschikking hebben over je gegevens en direct aan de slag kunnen om jou zo snel mogelijk te helpen. Indien een ticket is afgehandeld ontvang je een e-mail en/of een SMS.

Misbruik

Kom je internetmisbruik, zoals spam, hack aanvallen of illegale inhoud tegen? Meld dit dan bij ons.

Wij helpen je met jouw vragen

Ben je al klant bij ons? Log dan in op Mijn Argeweb om een ticket aan te maken. Geen klant, maar je hebt wel een vraag? Vul dan in onderstaand contactformulier je gegevens, kies de afdeling waarvoor jij denkt dat je vraag bestemt is en schrijf een kort bericht waar je vraag over gaat. We zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren.