Telefoon- en faxnummers

Telefoon: 085 0218861
Internationaal: +31 (0)10 59 040 15
Fax: 010 590 23 52

E-mailadressen

Servicedesk: support@argeweb.nl
Algemeen: info@argeweb.nl
Verkoop: sales@argeweb.nl
Administratie: admin@argeweb.nl
Personeel: personeel@argeweb.nl
Pers & Media: pers@argeweb.nl

Bezoekadres

Noordzee 10D
3144DB Maassluis

Postadres

Postbus 197
3140AD Maassluis

Netwerkstatus

Blijf op de hoogte van onderhoud en storingen

Maatregelen Coronavirus

Om de continuïteit en onze serviceverlening te kunnen waarborgen, werkt ons teams vanuit huis. Hierdoor kan het voorkomen dat je iets langer moet wachten op antwoord dan je gewend bent.

Openingstijden

Maandag: 09:00 - 17:30
Dinsdag: 09:00 - 17:30
Woensdag: 09:00 - 17:30
Donderdag: 09:00 - 17:30
Vrijdag: 09:00 - 17:30

Bedrijfsgegevens

KvK: 52396592 Rotterdam
BTW: NL850425554B01
IBAN: NL12 INGB 0681068523
BIC: INGBNL2A

Datacenters

GlobalSwitch
Johan Huizingalaan 759
1066VH Amsterdam

InterXion
Tupolevlaan 24
1119NX Schiphol-Rijk

GYRO Center
Gyroscoopweg 134
1042AZ Amsterdam

XS4ALL Datacenter DC2
Barbara Strozzilaan 251
1083HN Amsterdam

Ticket systeem

Via ‘Mijn Argeweb’ kan je vragen (tickets) insturen naar onze servicedesk. Onze medewerkers hebben via dit systeem direct de beschikking over al jouw gegevens om zo snel mogelijk te kunnen helpen. Wanneer jouw ticket is afgehandeld, ontvang je een e-mail en/of een SMS.

Misbruik

Kom je internetmisbruik, zoals spam, hack aanvallen of illegale inhoud tegen? Meld dit dan bij ons.

Melding maken

Wij helpen je met jouw vragen

Ben je al klant bij ons? Log dan in op Mijn Argeweb om een ticket aan te maken. Ben je geen klant, maar heb je wel een vraag? Vul dan in onderstaand contactformulier je gegevens in, kies de afdeling waarvoor jij denkt dat je vraag bestemt is en schrijf een kort bericht waar je vraag over gaat. We zullen dan zo snel mogelijk op je vraag reageren.