Catch-all account bij een webhostingpakket


Bekeken: 3146 keer
Laatste update: 06 Nov 2015, 10:19:59
Een catch-all account bij webhosting is een e-mailaccount waarbij alle e-mail binnenkomt van een bepaalde domeinnaam. Dus alles@domeinnaam.nl komt binnen op dit account. Het voordeel hiervan is dat met een catch-all account geen e-mailadressen te hoeven worden aangemaakt indien er een nieuw e-mailadres wordt gecommuniceerd, die door de eigenaar van het catch-all account wordt uitgelezen.
 
Door de toenemende hoeveel SPAM heeft Argeweb in 2009 besloten om standaard bij webhosting GEEN catch-all account meer aan te maken. Er waren veel klachten voor SPAM bij deze mailboxen, omdat alle e-mailadressen die door een SPAM verstuurder worden bedacht ook daadwerkelijk aankomen.
 
Uiteraard is het op eigen risico nog mogelijk om het hoofd e-mailaccount dat wordt geleverd bij een webhostingaccount (gebruikersnaam@domeinnaam.nl) om te zetten in een catch-all account.
 
U kunt dit aanvragen door via Mijn Argeweb een ticket te plaatsen in onze systeem met de vraag of het hoofd e-mailaccount mag worden omgezet naar een catch-all account. Uiteraard kunnen klanten met webhostingpakketten die al een catch-all account hebben ook op deze manier verzoeken om catch-all te deactiveren.


Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW