Feestdagen toevoegen in Outlook 2007 - 2010 - 2013

Bekeken: 1670 keer - Laatste update: 04 Nov 2015
Outlook heeft de mogelijkheid om in keer alle feestdagen toe te voegen aan uw Outlook Agenda. Wanneer u deze feestdagen toevoegt aan uw agenda, voorkomt u dat u per abuis afspraken op feestdagen maakt. U kunt deze feestdagen toevoegen aan uw agenda door de onderstaande stappen te volgen. In het eerste gedeelte van dit artikel wordt het toevoegen van de feestdagen in Outlook 2010/Outlook 2013 uitgelegd en in het onderste gedeelte Outlook 2007.

Stap 1
Klik in de linker bovenhoek op 'Bestand' en vervolgens op 'Opties'.

feestdagen

Stap 2
Klik in het linkermenu op 'Agenda' en vervolgens op 'Feestdagen toevoegen'.

feestdagen

Stap 3
U kunt hier 'Nederland' aanklikken en vervolgens op 'OK'.

feestdagen

U krijgt daarna de melding dat de feestdagen zijn toegevoegd.

feestdagen


Outlook 2007

Stap 1

U klikt bovenin de menubalk op 'Extra' en vervolgens op 'Opties'.

Stap 2
U kunt hier op 'Agenda opties' klikken en daarna op 'Feestdagen toevoegen'.

Stap 3
U kunt hier 'Nederland' aanklikken en daarna op 'Ok' klikken. U krijgt de melding dat de feestdagen aan uw agenda zijn toegevoegd.


Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support