Hoe maak ik externe contactpersonen aan in Hosted Exchange 2010?


Bekeken: 2660 keer
Laatste update: 04 Nov 2015, 11:18:40
Binnen de ECP omgeving van Exchange 2010 kunt u eenvoudig zelf een centrale lijst met externe contactpersonen aanmaken voor uw organisatie. Door een centrale lijst bij te houden met externe contacten, zoals bijvoorbeeld leveranciers, helpdesks of klanten hoeft niet iedereen binnen uw organisatie zelf de contactgegevens bij te houden in het persoonlijke account.

Zodra u via het administrator account bent ingelogd en op de pagina bent voor het beheren van uw organisatie kunt u in het onderdeel "Externe contactpersonen" nieuwe externe contactpersonen aanmaken. U klikt hiervoor op het icoon voor "externe contactpersonen":

ECP 2010 - Externe contactpersonen

Wanneer u daarna op "Nieuw" klikt, opent zich een nieuwe venster waarin u de informatie van deze contactpersoon naar eigen inzicht kunt invullen.

ECP 2010 - Externe contactpersonen

Na het klikken op "Opslaan" vindt u de contactpersoon in het overzicht:

ECP 2010 - Externe contactpersonen


Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW