KPN uitgaande mail probleem


Bekeken: 541 keer
Laatste update: 11 Nov 2015, 15:46:16
Sinds 9 november heeft KPN het versturen van e-mail via hun servers uitgezet. KPN klanten ondervinden hierdoor problemen met het versturen van e-mail.

U kunt voor het versturen van e-mail gebruik maken van de server van Argeweb. Het is belangrijk dat er voor de uitgaande mailserver verificatie ingesteld staat en dat de mail verstuurd wordt via poort 587.

In plaats van de KPN mailserver kunt u nu mail.argewebhosting.nl gebruiken via poort 587.

Indien u Outlook gebruikt kunt u de volgende handleiding gebruiken:


Indien u Apple mail gebruikt kunt u dit volgen:





Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW