Vandaag staan we van 9:00 – 15:45 voor je klaar i.v.m. een bedrijfsbijeenkomst.

Out of Office instellen in OWA 2013

Laatste update: 12 Jun 2020

In dit artikel laten we u zien hoe u een ‘out of office’ (oftewel ‘afwezigheid assistent’) kunt instellen via de Outlook Web App. Dit kan handig zijn voor wanneer u bijvoorbeeld op vakantie bent en de afzenders graag op de hoogte wilt stellen van uw afwezigheid.

 

U logt in op mymail247.com met het volledige e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Outlook Web App inlog

Wanneer u bent ingelogd ziet u rechts bovenin een icoon wat op een tandwiel lijkt. Hier klikt u op en vervolgens klikt u op ‘Automatische antwoorden instellen’.

Instellingen

U bevind zich direct op de pagina waarin u de afwezigheid assistent kunt instellen.

Afwezigheidsbericht instellen

U kunt er voor kiezen om tussen een bepaalde tijd een antwoord te sturen. In de tekst bewerker kunt u uw bericht plaatsen welke de afzenders zullen krijgen wanneer zij een e-mail naar u toe sturen. Dit bericht wordt nu verstuurd naar afzenders binnen uw organisatie. Wanneer u buiten uw organisatie ook automatische antwoorden wilt versturen kunt u het venster er onder gebruiken.

Instellingen afwezigheidsbericht

Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Check mijn domein