Vandaag staan we van 9:00 – 15:45 voor je klaar i.v.m. een bedrijfsbijeenkomst.

Spamfilter quarantaine beheren

Laatste update: 24 Jul 2020
Wanneer e-mailberichten als spam gemarkeerd worden door ons spamfilter, dan kunt u deze e-mailberichten terug vinden via uw account in het spamfilter. U kunt dan bijvoorbeeld een bericht vrijgeven, zodat deze alsnog wordt doorgestuurd of het e-mailbericht uit de quarantaine verwijderen.
Indien u een eigen spamfilter account heeft aangemaakt, dan kunt u hiermee inloggen op in ons spamfilter (admin.mailshover.nl).




Nadat u bent ingelogd heeft u een aantal keuzes/opties, hierbij kunt u kiezen voor spam quarantaine.



U krijgt hier een tabel te zien met de laatste e-mailberichten welke in de spam quarantaine zijn gekomen. Het kan wel eens gebeuren dat een e-mailbericht welke u wel wilt ontvangen, wordt geplaatst in de spam quarantaine. Als dit voorkomt, dan kunt u dit e-mailbericht zoeken middels de zoekfunctie.



Als u het e-mailbericht heeft gevonden, dan kunt u deze vrijgeven of verwijderen. De vrijgeven optie ziet er als volgt uit.



Voordat u een e-mailbericht vrijgeeft raden wij aan eerst te bekijken waarom het e-mailbericht wordt tegen gehouden.
Dit kunt u doen door te klikken op het onderwerp in het overzicht van de spam quarantaine.



U krijgt het originele e-mailbericht te zien, hier kiest u voor het tabblad 'Raw'.



In dit scherm krijgt u de 'raw' informatie van het e-mailbericht te zien, onderaan deze informatie vindt u in dit geval een classificatie.



De classificatie geeft aan dat het e-mailbericht is tegen gehouden, omdat het wordt aangezien als een spam bericht.


Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Check mijn domein