Spamfilter quarantaine beheren

Bekeken: 2504 keer - Laatste update: 16 Oct 2018
Wanneer e-mailberichten als spam gemarkeerd worden door ons spamfilter, dan kunt u deze e-mailberichten terug vinden via uw account in het spamfilter. U kunt dan bijvoorbeeld een bericht vrijgeven, zodat deze alsnog wordt doorgestuurd of het e-mailbericht uit de quarantaine verwijderen.
Indien u een eigen spamfilter account heeft aangemaakt, dan kunt u hiermee inloggen op in ons spamfilter (admin.mailshover.nl).




Nadat u bent ingelogd heeft u een aantal keuzes/opties, hierbij kunt u kiezen voor spam quarantaine.



U krijgt hier een tabel te zien met de laatste e-mailberichten welke in de spam quarantaine zijn gekomen. Het kan wel eens gebeuren dat een e-mailbericht welke u wel wilt ontvangen, wordt geplaatst in de spam quarantaine. Als dit voorkomt, dan kunt u dit e-mailbericht zoeken middels de zoekfunctie.



Als u het e-mailbericht heeft gevonden, dan kunt u deze vrijgeven of verwijderen. De vrijgeven optie ziet er als volgt uit.



Voordat u een e-mailbericht vrijgeeft raden wij aan eerst te bekijken waarom het e-mailbericht wordt tegen gehouden.
Dit kunt u doen door te klikken op het onderwerp in het overzicht van de spam quarantaine.



U krijgt het originele e-mailbericht te zien, hier kiest u voor het tabblad 'Raw'.



In dit scherm krijgt u de 'raw' informatie van het e-mailbericht te zien, onderaan deze informatie vindt u in dit geval een classificatie.



De classificatie geeft aan dat het e-mailbericht is tegen gehouden, omdat het wordt aangezien als een spam bericht.




Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 0,41!
Check mijn domein

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support