Wachtwoord wijzigen van een bestaand spamfilter account

Bekeken: 1241 keer - Laatste update: 18 Sep 2018
Het kan voorkomen dat u het wachtwoord van uw spamfilter account wilt wijzigen en dit kunt u doen door de volgende stappen te ondernemen.

Stap 1
U logt in op de Customer Site en klikt vervolgens op 'Beheren' en 'Webhosting'.

webhosting


Stap 2
U klikt op de betreffende domeinnaam. U krijgt deze optie alleen als u meerdere domeinnamen onder een klantnummer heeft ondergebracht.

domein kiezen

Stap 3
U klikt onder de optie 'Veelgebruikt' op 'Mail'.

spamfilter

Vervolgens klikt u op 'Spamfilter'.

spamfilter

Stap 4
U bent nu op de pagina terecht gekomen waar u het wachtwoord kunt wijzigen. U kunt onderaan onder het kopje 'Wachtwoord instellen' de optie 'Wachtwoord wijzigen' aanvinken en hier tweemaal een wachtwoord naar keuze invullen. Zodra u dit heeft gedaan, kunt u op 'Toepassen' klikken.

wachtwoord wijzigen

Het wachtwoord van uw account is gewijzigd.

Belangrijk!
Als u nog geen spamfilter account heeft, dan kunt u deze aanvragen middels een ticket. Onze servicedesk zal deze dan voor u aanmaken.


Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support