Wachtwoord wijzigen van een bestaand spamfilter account


Bekeken: 407 keer
Laatste update: 04 Nov 2015, 09:31:47
Het kan voorkomen dat u het wachtwoord van uw spamfilter account wilt wijzigen en dit kunt u doen door de volgende stappen te ondernemen.

Stap 1
U logt in op de Customer Site en klikt vervolgens op 'Beheren' en 'Webhosting'.

webhosting


Stap 2
U klikt op de betreffende domeinnaam. U krijgt deze optie alleen als u meerdere domeinnamen onder een klantnummer heeft ondergebracht.

domein kiezen

Stap 3
U klikt onder de optie 'Veelgebruikt' op 'Mail'.

spamfilter

Vervolgens klikt u op 'Spamfilter'.

spamfilter

Stap 4
U bent nu op de pagina terecht gekomen waar u het wachtwoord kunt wijzigen. U kunt onderaan onder het kopje 'Wachtwoord instellen' de optie 'Wachtwoord wijzigen' aanvinken en hier tweemaal een wachtwoord naar keuze invullen. Zodra u dit heeft gedaan, kunt u op 'Toepassen' klikken.

wachtwoord wijzigen

Het wachtwoord van uw account is gewijzigd.

Belangrijk!
Als u nog geen spamfilter account heeft, dan kunt u deze aanvragen middels een ticket. Onze servicedesk zal deze dan voor u aanmaken.


Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW