Geverifieerd e-mailadres

Bekeken: 7851 keer - Laatste update: 16 Oct 2018
Hoe kan ik een e-mailadres laten verifiŽren?

Nieuwe klanten kunnen een e-mailadres laten verifiŽren door direct na de eerste bestelling een reply te geven op de verificatie e-mail die automatisch naar het ingevoerde e-mailadres wordt verstuurd.

Klanten van Argeweb kunnen een e-mailadres laten verifiŽren door telefonisch een akkoord te geven op het e-mailadres of door een formulier op te sturen of te faxen. Ga naar Mijn Argeweb om één van deze procudures in gang te zetten.

Met een geverifieerd e-mailadres kunt u direct bestellingen plaatsen in het systeem van Argeweb en kunt u wijzigingen en annuleren voortaan via e-mail regelen.
 
Hoe krijg ik een verifeerd e-mailadres?

Er zijn verschillende manieren op een e-mailadres te verifiŽren.

Indien u als nieuwe klant een besteling plaatst, dan krijgt u ook direct een verificatie e-mail. Door heel gemakkelijk deze e-mail te reply-en met "Akkoord" wordt het e-mailadres geverifieerd.

Indien u al klant bent, dan kunt een e-mailadres alleen verifiŽren via de contractlijn of per post. Dit komt omdat u een ongeverifieerd e-mailadres heeft in ons systeem en wij er dus niet op kunnen vertrouwen dat u ook degene bent die deze e-mail leest.

Via de contraclijn een e-mailadres verifiŽren is het meest gemakkelijk. Ga naar Mijn Argeweb van Argeweb en ga via het menu "administratief" naar "e-mailadres" en kies voor verifiŽren per telefoon. Er verschijnt een tekst die u kunt inspreken in onze contractlijn.
Daarnaast vindt u hier ook de mogelijkheid om een formulier te downloaden om een e-mailadres te verifiŽren. Print dit formulier uit, onderteken het en stuur het per post of per fax op naar Argeweb. Uw e-mailadres wordt dan door ons op status "verifieerd" gezet.
 
Hoe wijzig ik een geverifeerd e-mailadres?

Een geverifieerd e-mailadres kunt u wijzigen via Mijn Argeweb. Door een nieuw e-mailadres in te voeren wordt er een vraag om bevestiging per e-mail gestuurd naar het huidige e-mailadres. Indien dit akkoord is dan zal er een nieuwe verificatie e-mail naar het nieuwe e-mailadres worden verzonden, zodat deze ook direct geverifieerd kan worden.

Indien u een ongeverifieerd e-mailadres wilt wijzigen, dan zal dit schriftelijk moeten gebeuren of via de contractlijn. Meer informaite hierover kunt u terugvinden op Mijn Argeweb.
 
Wanneer raak ik mijn geverifieerd status kwijt?

Indien een e-mailadres wordt gewijzigd, dan vervalt automatisch de verificatie-status van het e-mailadres. Het nieuwe e-mailadres zal opnieuw moeten worden geverifieerd.
Ook kunt u de status van verificatie kwijtraken door bijvoorbeeld een betalingsachterstand of een andere administratieve reden.
 
Hoe herken ik een geverifieerd e-mailadres?

Op zoveel mogelijk plaatsen binnen Mijn Argeweb zal een e-mailadres in de kleur groen worden weergegeven met een vinkje er achter indien het een geverifieerd e-mailadres betreft. Een ongeverifieerd e-mailadres zal rood worden weergegeven op deze plaatsen.
 
Wat kan ik met een verifieerd e-mailadres?

Een geverifieerd e-mailadres is voor Argeweb een sleutel om online zaken te doen

Met een geverifieerd e-mailadres kunt u direct bestellingen goedkeuren, contracten bevestigen, wijzigingen doorvoeren en diensten opzeggen. Daarnaast sturen wij ook accountinformatie naar deze e-mailadressen zoals bijvoorbeeld FTP-gegevens.


Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,95!
Check mijn domein

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support