Hoe betalen bij Argeweb

Bekeken: 7737 keer - Laatste update: 16 Oct 2018
Standaard stuurt Argeweb facturen per e-mail. Deze facturen kunt u dan ook direct online betalen. De factuur wordt als bijlage meegezonden in de e-mail.

Nieuwe factuur

Betaalmogelijkheden
Na het ontvangen van een factuur heeft u via Argeweb verschillende manieren om het bedrag te betalen.
  • Overschrijving via bank
  • Automatische afschrijving
  • Online betalen via iDeal
  • Online betalen via Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)

Overschrijving via Bank
Na de ontvangst van de factuur maakt u het bedrag over via naar het bankrekeningnummer 68.10.68.523 onder vermelding van uw factuurnummer. Nadat wij dit bedrag hebben ontvangen en verwerkt, ziet u dit terug op Mijn Argeweb onder het kopje 'Administratief'.

Automatische afschrijving
U kunt ook automatisch het openstaande bedrag door Argeweb laten afschrijven van uw bank. Hiervoor kunt u Argeweb een machtiging geven. Deze machtiging kunt instellen door naar 'Administratief' te gaan en vervolgens naar 'Facturen'. U kunt bij de optie 'Snelkeuze' voor 'Machtiging' kiezen. 

machtiging

Zodra u op 'Verzenden' heeft geklikt, wordt er een mail naar uw geverifieerde e-mailadres verstuurd, waarmee u de wijziging kunt bevestigen.

Online betalen via iDeal, Visa, Mastercard of American Express
Nadat u een online factuur heeft ontvangen kunt u direct doorklikken naar Mijn Argeweb door op de link 'Online' te klikken onder het kopje betalen. U komt dan op de factuurpagina op Mijn Argeweb. U kunt deze ook bereiken door op Mijn Argeweb te klikken op 'Facturen' onder het kopje 'Administratief'.
Vervolgens kiest u de gewenste betaalwijze en volgt u de stappen om de online betaling af te ronden.





Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 0,41!
Check mijn domein

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support