Vandaag staan we van 9:00 – 15:45 voor je klaar i.v.m. een bedrijfsbijeenkomst.

Hoe betalen bij Argeweb

Laatste update: 26 Feb 2020
Standaard stuurt Argeweb facturen per e-mail. Deze facturen kunt u dan ook direct online betalen. De factuur wordt als bijlage meegezonden in de e-mail.

Nieuwe factuur

Betaalmogelijkheden
Na het ontvangen van een factuur heeft u via Argeweb verschillende manieren om het bedrag te betalen.
  • Overschrijving via bank
  • Automatische afschrijving
  • Online betalen via iDeal
  • Online betalen via Creditcard (Visa, Mastercard, American Express)

Overschrijving via Bank
Na de ontvangst van de factuur maakt u het bedrag over via naar het bankrekeningnummer 68.10.68.523 onder vermelding van uw factuurnummer. Nadat wij dit bedrag hebben ontvangen en verwerkt, ziet u dit terug op Mijn Argeweb onder het kopje 'Administratief'.

Automatische afschrijving
U kunt ook automatisch het openstaande bedrag door Argeweb laten afschrijven van uw bank. Hiervoor kunt u Argeweb een machtiging geven. Deze machtiging kunt instellen door naar 'Administratief' te gaan en vervolgens naar 'Facturen'. U kunt bij de optie 'Snelkeuze' voor 'Machtiging' kiezen. 

machtiging

Zodra u op 'Verzenden' heeft geklikt, wordt er een mail naar uw geverifieerde e-mailadres verstuurd, waarmee u de wijziging kunt bevestigen.

Online betalen via iDeal, Visa, Mastercard of American Express
Nadat u een online factuur heeft ontvangen kunt u direct doorklikken naar Mijn Argeweb door op de link 'Online' te klikken onder het kopje betalen. U komt dan op de factuurpagina op Mijn Argeweb. U kunt deze ook bereiken door op Mijn Argeweb te klikken op 'Facturen' onder het kopje 'Administratief'.
Vervolgens kiest u de gewenste betaalwijze en volgt u de stappen om de online betaling af te ronden.



Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Check mijn domein