Vandaag staan we van 9:00 – 15:45 voor je klaar i.v.m. een bedrijfsbijeenkomst.

Prioriteiten bij aanmaken tickets

Laatste update: 26 Feb 2020
Voor het aanmelden van incidenten en/of het stellen van vragen maakt Argeweb gebruik van een ticketsysteem. Binnen dit ticketsysteem kunt u aan uw ticket een prioriteit geven, afhankelijk van de aard van uw verzoek:
* Storing
* Wijzigingsverzoek
* Informatieverzoek

Hieronder vindt u een overzicht van de opties:
- Storing
Een storing kunt u aanmelden wanneer u een dienst heeft die niet meer functioneert of onbereikbaar is (en daarvoor wel naar behoren werkte). Denk hierbij bijvoorbeeld aan een (dedicated) server of een VPS die onbereikbaar is geworden of wanneer uw website niet meer functioneert. Voor een storing hanteren wij een standaard reactietijd van 1 werkuur.

- Wijzigingsverzoek
Indien u instellingen gewijzigd wilt hebben van uw dienst bij Argeweb kunt u een wijzigingsverzoek indienen. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het verhogen van de upload limiet van PHP, het aanmaken van extra databases of het wijzigen van een e-mailadres. Voor een wijzigingsverzoek hanteren wij een standaard reactietijd van 4 werkuren.

- Informatieverzoek
Wanneer u (extra) informatie wenst over de diensten die u bij Argeweb heeft, diensten die wij aanbieden of extra mogelijkheden (zoals bijvoorbeeld het onderzoeken van de mogelijkheid om een PHP module te installeren) kunt u een informatieverzoek indienen. Voor een informatieverzoek hanteren wij een standaard reactietijd van 8 werkuren.

Let er wel op dat de reactietijd niet altijd gelijk is aan de oplostijd. Deze is sterk afhankelijk van de aard van uw bericht en de benodigde acties van onze kant. Mocht blijken dat een ticket onterecht met de verkeerde prioriteit is aangemaakt, zullen wij deze voorzien van de juiste prioriteit en u hierover berichten.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Check mijn domein