Home > Veelgestelde vragen > Meerdere categorieën > Berichtregels aanmaken

Berichtregels aanmaken

Laatste update: 11 Jun 2020

In het ECP panel (Exchange Control Panel) van de dienst Hosted Exchange 2010 kunt u acties automatisch laten uitvoeren. Voor dergelijke acties kunt u berichtregels aanmaken.
Hieronder worden stappen aangegeven welke u kunt volgen om een berichtregel aan te maken middels het Exchange Control Panel.

1. U logt in op het Exchange Control Panel (https://www.exchange2010.nl/ecp met het 'administrator@' account).

Inloggen Exchange Control Panel

2. U gaat naar E-mailbeheer.

E-mailbeheer

3. U klikt op Nieuw.

Nieuwe regel

4. U kunt nu kiezen welke handeling u als regel wilt aanmaken.

Regel kiezen
5. Naar aanleiding van uw keuze kan er om input gevraagd worden, u geeft deze op.

Input opgeven

6. U geeft op wat er moet gebeuren met de door u aangegeven invoer.

Input opgeven

7. U geeft aanvulling op de optie welke u heeft gekozen.

E-mailadres opgeven

8. U slaat de regels op.

Bericht regel opslaan


Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 0,95!
Check mijn domein