Berichtregels aanmaken

Bekeken: 1863 keer - Laatste update: 17 Apr 2019

In het ECP panel (Exchange Control Panel) van de dienst Hosted Exchange 2010 kunt u acties automatisch laten uitvoeren. Voor dergelijke acties kunt u berichtregels aanmaken.
Hieronder worden stappen aangegeven welke u kunt volgen om een berichtregel aan te maken middels het Exchange Control Panel.

1. U logt in op het Exchange Control Panel (https://www.exchange2010.nl/ecp met het 'administrator@' account).

Inloggen Exchange Control Panel

2. U gaat naar E-mailbeheer.

E-mailbeheer

3. U klikt op Nieuw.

Nieuwe regel

4. U kunt nu kiezen welke handeling u als regel wilt aanmaken.

Regel kiezen
5. Naar aanleiding van uw keuze kan er om input gevraagd worden, u geeft deze op.

Input opgeven

6. U geeft op wat er moet gebeuren met de door u aangegeven invoer.

Input opgeven

7. U geeft aanvulling op de optie welke u heeft gekozen.

E-mailadres opgeven

8. U slaat de regels op.

Bericht regel opslaan


Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.