Extra e-mailadres toevoegen

Bekeken: 4872 keer - Laatste update: 17 Apr 2019
Het is mogelijk om aan een bestaand Hosted Exchange 2010 account extra e-mailadressen toe te voegen, dit zijn aliassen.

U kunt via de ECP omgeving van Exchange 2010 eenvoudig zelf e-mailaliassen aanmaken. Zodra u via het administrator account bent ingelogd en op de pagina bent voor het beheren van uw organisatie kunt u in het onderdeel "Postvakken" uw bestaande mailbox openen. U kunt dit doen door uw mailbox te selecteren en vervolgens op de knop "Details” te klikken.


Zodra u op "Details" klikt, zal er een scherm openen met de instellingen van uw mailbox.



U klikt hier het submenu "Emailopties” open en zal het volgende scherm zichtbaar worden. U klikt hier op de knop "Toevoegen”.


Het volgende scherm zal zichtbaar worden. Vul hier uw e-mailalias in en klik op de knop "OK”.


Zodra u in het volgende scherm op "Opslaan" klikt werkt de e-mailalias direct.


Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 0,41!
Check mijn domein

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support