Extra e-mailadres toevoegen


Bekeken: 3698 keer
Laatste update: 04 Nov 2015, 11:14:20
Het is mogelijk om aan een bestaand Hosted Exchange 2010 account extra e-mailadressen toe te voegen, dit zijn aliassen.

U kunt via de ECP omgeving van Exchange 2010 eenvoudig zelf e-mailaliassen aanmaken. Zodra u via het administrator account bent ingelogd en op de pagina bent voor het beheren van uw organisatie kunt u in het onderdeel "Postvakken" uw bestaande mailbox openen. U kunt dit doen door uw mailbox te selecteren en vervolgens op de knop "Details” te klikken.


Zodra u op "Details" klikt, zal er een scherm openen met de instellingen van uw mailbox.



U klikt hier het submenu "Emailopties” open en zal het volgende scherm zichtbaar worden. U klikt hier op de knop "Toevoegen”.


Het volgende scherm zal zichtbaar worden. Vul hier uw e-mailalias in en klik op de knop "OK”.


Zodra u in het volgende scherm op "Opslaan" klikt werkt de e-mailalias direct.


Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

1999-2016 Argeweb BV | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring | Prijzen excl. 21% BTW