Hoe beheer ik mijn Hosted Exchange 2010?

Bekeken: 6232 keer - Laatste update: 17 Apr 2019
Na het aanmaken van uw organisatie voor Hosted Exchange 2010, beheert u uw dienst via de beheeromgeving van Hosted Exchange 2010: de ECP. Dit is de link naar de ECP: https://www.exchange2010.nl/ecp

Wanneer u deze URL opvraagt krijgt u onderstaande inlogscherm te zien. Om uw Hosted Exchange 2010 te beheren logt u in met de gebruikersnaam "administrator@uworganisatie.extensie" en het daarbij behorende wachtwoord. Dit is het wachtwoord dat u heeft ingesteld via Mijn Argeweb. In ons voorbeeld is dit:

Inlogscherm ECP 2010

De eerste keer inloggen geeft u ook de mogelijkheid om uw standaard taal en tijdzone te kiezen. Daarnaast kunt u de opties voor blinden en slechtzienden te activeren:

ECP taal en tijdzone instellingen

U komt hierna in een Outlook Web Access omgeving. Door rechts bovenin te kiezen voor "Opties" -> "Alle opties weergeven" komt u in het beheer van het account "administrator".

ECP 2010 - opties

Op de beheerpagina van het account "administrator" kunt u kiezen om de gehele organisatie te beheren, via "Ikzelf beheren" -> "Mijn organisatie":

ECP 2010 - Organisatie beheren

Na het kiezen voor "Mijn organisatie" heeft u het beheer over de Exchange instellingen van de gehele organisatie en kunt u onder andere e-mailboxen, distributielijsten en contactpersonen beheren:

ECP 2010 - Organisatie





Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande uitleg? Neem dan gerust contact met ons op.
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 0,41!
Check mijn domein

Woordenlijst

De woordenlijst is een alfabetisch gerangschikte lijst met technische termen die in de artikelen voorkomen.

Support