Vandaag staan we van 9:00 – 15:45 voor je klaar i.v.m. een bedrijfsbijeenkomst.

Hoe beheer ik mijn Hosted Exchange 2010?

Laatste update: 11 Jun 2020
Na het aanmaken van uw organisatie voor Hosted Exchange 2010, beheert u uw dienst via de beheeromgeving van Hosted Exchange 2010: de ECP. Dit is de link naar de ECP: https://www.exchange2010.nl/ecp

Wanneer u deze URL opvraagt krijgt u onderstaande inlogscherm te zien. Om uw Hosted Exchange 2010 te beheren logt u in met de gebruikersnaam "administrator@uworganisatie.extensie" en het daarbij behorende wachtwoord. Dit is het wachtwoord dat u heeft ingesteld via Mijn Argeweb. In ons voorbeeld is dit:

Inlogscherm ECP 2010

De eerste keer inloggen geeft u ook de mogelijkheid om uw standaard taal en tijdzone te kiezen. Daarnaast kunt u de opties voor blinden en slechtzienden te activeren:

ECP taal en tijdzone instellingen

U komt hierna in een Outlook Web Access omgeving. Door rechts bovenin te kiezen voor "Opties" -> "Alle opties weergeven" komt u in het beheer van het account "administrator".

ECP 2010 - opties

Op de beheerpagina van het account "administrator" kunt u kiezen om de gehele organisatie te beheren, via "Ikzelf beheren" -> "Mijn organisatie":

ECP 2010 - Organisatie beheren

Na het kiezen voor "Mijn organisatie" heeft u het beheer over de Exchange instellingen van de gehele organisatie en kunt u onder andere e-mailboxen, distributielijsten en contactpersonen beheren:

ECP 2010 - Organisatie



Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Check mijn domein