Mijn eerste twee weken bij Argeweb

Na flink wat sollicitatiebrieven de deur uit te hebben gedaan, werd ik uitgenodigd om bij Argeweb op gesprek te komen voor de vacature marketing- en communicatie medewerkster. Al tijdens het eerste gesprek voelde ik me op mijn gemak bij het bedrijf. Dat gevoel werd tijdens het tweede gesprek alleen maar sterker en ik was dan ook erg blij toen ik drie weken geleden werd gebeld dat ik de maandag erop gelijk mocht beginnen!

Inmiddels heb ik er twee weken op zitten en wordt door verschillende collega’s gevraagd hoe het tot nu toe bevalt…

Naast dat de sfeer onderling goed is, ben ik binnengekomen bij een bedrijf waar service écht voorop staat. Ik zit namelijk vlakbij de service desk (en laten we de sales afdeling ook niet vergeten) en hoor hoe hard iedereen zijn best doet voor onze (nieuwe) klanten.

Ik heb inmiddels ook een vergadering bijgewoond met een aantal IT collega’s en dat was toch een vrij bijzondere ervaring. In de media had ik wel eens gehoord van “werken in de cloud” en “virtuele servers”, maar wat dat nou precies inhield wist ik niet. Op dit moment kan ik zeggen dat ik er iets meer van begrijp. Alleen blijft een gesprek volgen tussen de IT collega’s onderling nog steeds iets weghebben van twee Chinezen die over hogere wiskunde discussiëren. Ook begreep ik uit het gelach dat er af en toe grapjes werden gemaakt, maar de clou heb ik toch een aantal keer gemist. Misschien moet ik maar eens een cursus Mandarijn gaan volgen.

Alle gekheid op een stokje: Het zal nog even duren voordat ik alle technische termen volledig begrijp, maar dat mag de pret absoluut niet drukken. Ik hoop dat u als klant hetzelfde enthousiasme en dezelfde hulpvaardigheid ervaart bij Argeweb als ik de afgelopen twee weken heb ervaren!





Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *