Servicedesk van Argeweb: aangenaam kennis te maken

servicedesk argeweb kennis maken

Bij Argeweb proberen we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Een domeinnaam registreren, hosting regelen en een website live zetten en onderhouden kunnen klanten zelf allemaal met een paar klikken van de muis. Maar mocht er toch iets onverwachts gebeuren waar een klant even niet uitkomt, dan staat er achter de schermen een team van specialisten klaar om bij te springen. Omdat deze normaal op de achtergrond blijft, willen we in deze blog onze servicedesk in de schijnwerpers zetten en uitleggen waarom juist zij Argeweb zo bijzonder maken.

Als alles volgens plan verloopt en je website doet het goed, dan zul je weinig met de servicedesk van Argeweb te maken krijgen. Maar het kan altijd gebeuren dat iets niet gaat zoals het hoort. Of dat een klant met vragen zit. We vinden het belangrijk dat we er dan persoonlijk zijn voor onze klanten, om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Inhoudelijk antwoord op je vragen

Het contact met onze servicedesk verloopt hoofdzakelijk op twee manieren. Veel mensen kiezen ervoor om een mailtje te sturen. Deze belanden als ticket in ons supportsysteem. Dat klinkt onpersoonlijk, maar zo houden we het overzicht en dat stelt ons in staat snel te antwoorden. Die antwoorden gaan verder dan een automatisch verstuurd antwoord als: “We komen er zo snel mogelijk op terug.” Bij ons wordt je vraag gelezen en we sturen je zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord terug, waar je echt verder mee komt.

Ondanks dat we zo snel mogelijk op mailtjes reageren, is een beller nog altijd sneller. Host je jouw website bij Argeweb, dan kun je tijdens kantooruren gratis bellen voor al je vragen. We houden de wachttijden kort, waardoor je snel iemand aan de lijn krijgt waar je jouw kwestie aan voor kunt leggen. Daarbij nemen we alle tijd om vragen te beantwoorden of problemen op te lossen.

Onze servicedesk denkt in mogelijkheden

Maar het belangrijkste daarbij is wel dat onze Servicedesk er is om oplossingen te zoeken. Er wordt niet zomaar een boomdiagram gevolgd tijdens het telefoongesprek. Onze medewerkers zijn technisch onderlegd, zijn bekend met de software en hardware die gebruikt wordt en weten waar ze over praten. Daardoor kunnen ze denken in mogelijkheden, voor iedereen.

Technische kennis is echter niet het enige wat wij van een servicemedewerker verlangen. Het is ook belangrijk dat hij dat op de juiste manier weet over te brengen op de klant. Zo kunnen we IT-experts te woord staan over de juiste instellingen van de server, terwijl we net zo gemakkelijk iemand die voor het eerst een website online probeert te krijgen stap voor stap kunnen begeleiden.

Persoonlijk bedankje

Is een klant naar tevredenheid geholpen? Is er een probleem de wereld uitgeholpen? Dan stuurt onze Servicedesk nog even een persoonlijk handgeschreven kaartje na. Niets is gezelliger dan het ontvangen van een leuk kaartje met de post, nadat je goed contact hebt gehad met een bedrijf. Onze klanten waarderen dat. En voor onze supportmedewerkers is het de kers op de taart. Niet alleen omdat ze een ticket kunnen afsluiten met een leuk kaartje, maar ook omdat veel mensen ze daarna nog even bellen om persoonlijk te bedanken. Dat maakt het werk zoveel leuker!

Juist daarom kunnen we met trots zeggen dat we de meest klantvriendelijke hostingprovider van Nederland zijn, met een niveau van service en support dat je bij geen enkele andere partij vindt. Wil je voor jouw bedrijf de zekerheid hebben van een optimaal draaiende website en een gemotiveerd team dat voor je klaar staat? Dan ben je bij ons met onze Support Hero’s aan het juiste adres.


avatar

Over Manon Ruijsbroek

Manon is de Customer Experience manager binnen Argeweb.



Reacties zijn gesloten.