Waarom Argeweb de meest klantvriendelijke hosting provider is

argeweb meest klantvriendelijke hosting provider

Bij Argeweb zeggen we graag dat we de meest klantvriendelijke hosting provider van Nederland zijn. Dat zeggen we omdat we denken dat wij inderdaad de beste service en het beste product bieden dat er te krijgen is. En zodra we merken dat dat niet zo is, gaan we keihard aan de slag om onszelf weer te verbeteren. Maar hoe werken we daar bij Argeweb aan?

Een belangrijke manier om een stapje extra te doen voor onze klanten, is door ervoor te zorgen dat iedereen binnen het bedrijf vitaal blijft. Daarmee bedoelen we niet dat we constant in de sportschool zitten. Ondanks dat Argeweb voor zijn medewerkers een sportregeling heeft en op de werkvloer volop fruit en gezonde snacks te vinden zijn, is dat niet de vitaliteit waar we het hier over hebben.

Meest klantvriendelijke hosting provider ook een van de meest vitaalste ondernemingen van Nederland

Argeweb is een vitaal en gezond bedrijf vanwege de betrokkenheid van zijn medewerkers en de motivatie om zijn klanten het beste te bieden. Dat zeggen wij niet zomaar, eind 2019 is Argeweb uitgeroepen tot de nummer vijf van de vitaalste bedrijven van Nederland. In de jaarlijkse wedstrijd, gehouden door verzekeraar ONVZ en MBK-Nederland, eindigde Argeweb bij de beste vijf bedrijven.

Bij de verkiezing voor vitaalste bedrijf van Nederland wordt gezocht naar ondernemingen die het meest investeren in het energieniveau van hun medewerkers en zo werken aan een duurzaam succes voor de toekomst. Er wordt een scan van het bedrijf gemaakt, waarna een Net Vitality Score (NVS) wordt berekend. Daarbij wordt gekeken naar hoe er gewerkt wordt aan een hogere betrokkenheid van medewerkers, minder verzuim en betere teamsfeer. De acht bedrijven met de hoogste NVS, waaronder Argeweb, worden door een vakjury beoordeeld. Deze jury kijkt naar vitaliteit in strategie, cultuur, leiderschap en communicatie.

Verhogen van de NPS

Binnen onze organisatie werken we daar elke dag op meerdere manieren aan. Vooral betrokkenheid is iets waar we op inzetten. Zo zijn alle medewerkers zich doorlopend bewust van de Net Promotor Score, die aangeeft hoe tevreden onze klanten met ons zijn. Het verbeteren van het serviceniveau, en dus het verhogen van deze score, is iets waar we constant aan werken. Het bijhouden van de NPS werkt motiverend: het maakt inzichtelijk waar we mee bezig zijn en legt feilloos bloot waar we goed in zijn en wat beter kan. Dat laatste is voor ons dan weer een uitdaging die we graag oppakken.

Dat doen we bijvoorbeeld door te focussen op het bieden van deskundige en persoonlijke hulp. Vragen die we krijgen via de mail, beantwoorden we niet met een standaard antwoord, maar behandelen we direct inhoudelijk. En aan de telefoon nemen we de tijd voor onze klanten en zorgen we dat alle vragen beantwoord zijn. We willen onze klanten niet afschepen met een linkje naar onze FAQ, maar helpen ze tot iedereen tevreden is. En als een klant met een probleem of vraag bij ons komt, en we hebben diegene met succes geholpen, dan sturen we er een postkaartje of cadeautje achteraan. Een persoonlijke touch van de servicemedewerker die door onze klanten altijd erg gewaardeerd wordt.

Vitaliteit zorgt voor vriendelijkheid

Deze vitaliteit is belangrijk voor Argeweb. Het zorgt ervoor dat we plezier hebben in wat we doen. Dat motiveert ons om een stapje extra te doen en dat straalt weer af op hoe we met onze klanten omgaan. Blije klanten, betekent blije medewerkers. En blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Daarom kunnen we vol zelfvertrouwen zeggen: wij zijn de meest klantvriendelijke hosting provider van Nederland.


avatar

Over Manon Ruijsbroek

Manon is de Customer Experience manager binnen Argeweb.



Reacties zijn gesloten.