Vandaag staan we van 9:00 – 15:45 voor je klaar i.v.m. een bedrijfsbijeenkomst.

Antispam vragen

  • E-mailaccount gewijzigd vanwege misbruik - Wat nu?
    Tegenwoordig gaat heel veel per e-mail, denk hierbij aan bestellingen, contracten, betalingen en dergelijke. Er zijn helaas altijd mensen welke op een ongewenste manier misbruik proberen te maken van de gegevens van anderen, om daar zelf beter van te...
  • Hoe lees je een bounce bericht?
    Een bouncebericht kan voor veel mensen lijken op abacadabra, maar als je weet waar je op letten kunt, dan kan je er waardevolle informatie uit ophalen. Een bounce kan een veeltal aan oorzaken hebben, zoals onder andere: De reputatie van het IP-adre...
  • Mijn bericht wordt aangezien voor spam
    Soms kan het gebeuren dat spamfilters een e-mailbericht (onterecht) aanzien voor spam. Dit kan dan de volgende fout/bounce melding genereren: Mocht u deze melding krijgen, dan is het natuurlijk altijd verstandig om uw bericht na te kijke...
  • Periodiek domein rapport
    Ons spamfilter zorgt ervoor dat e-mailberichten met een hoge spam score worden afgevangen in de spam quarantaine. U kunt de spam quarantaine bekijken middels het spamfilter panel, om te bekijken welke berichten zijn afgevangen. Een andere mogelijkhei...
  • Spam rapporteren vanuit Outlook ( 2010 )
    Argeweb maakt gebruik van een Spamfilter voor alle e-maildiensten, zodat uw inkomende maar ook uitgaande e-mailberichten worden nagekeken op onjuiste content. Voor Microsoft Outlook is een Add-on beschikbaar, voor het geval u toch ongewenste e-m...
  • Spam rapporteren vanuit Thunderbird
    Argeweb maakt gebruik van een Spamfilter voor alle e-maildiensten, zodat uw inkomende maar ook uitgaande e-mailberichten worden nagekeken voor onjuiste content. Voor Mozilla Thunderbird is een Add-on beschikbaar, voor het geval dat u toch ongewe...
  • Spamfilter quarantaine beheren
    Wanneer e-mailberichten als spam gemarkeerd worden door ons spamfilter, dan kunt u deze e-mailberichten terug vinden via uw account in het spamfilter. U kunt dan bijvoorbeeld een bericht vrijgeven, zodat deze alsnog wordt doorgestuurd of het e-mailbe...
  • Spamfilter white/black list beheren
    U kunt uw eigen white/black list beheren door middel van een eigen account in het spamfilter. De whitelist kunt u aanpassen om ervoor te zorgen dat e-mailadressen niet gecontroleerd worden door ons spamfilter. De blacklist kunt u aanpassen om er voor...
  • Wachtwoord wijzigen van een bestaand spamfilter account
    Het kan voorkomen dat u het wachtwoord van uw spamfilter account wilt wijzigen en dit kunt u doen door de volgende stappen te ondernemen. Stap 1 U logt in op de Customer Site en klikt vervolgens op 'Beheren' en 'Webhosting'...
  • Wat te doen bij blacklisting
    Blacklisting is een vermelding van één of meerdere IP-adressen op een zogenaamde ‘zwarte lijst’. Deze lijsten houden bij vanaf welke IP-adressen er grote hoeveelheden spam zijn verzonden. Voor meer informatie over wat blackl...
  • Zoekfunctie logbestanden inkomende e-mailberichten
    In het spamfilter panel kunt u middels een zoekfunctie in de logbestanden van uw inkomende e-mailberichten zoeken. U kunt dan bijvoorbeeld inzien of een e-mailbericht bij u is afgeleverd of dat het bericht door onze mailserver is geweigerd. ...
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 3,99
Check mijn domein