Spam & Spamfilter vragen


  • E-mail als bijlage doorsturen
    In dit artikel kun je lezen hoe je een bericht als bijlage kunt doorsturen. Apple Mail: - Selecteer het bericht welke je als bijlage wilt doorsturen. - Kies hierna 'Bericht > Stuur door als bijlage' Opmerking: Je kunt berich...
  • Een bericht versturen naar een niet bestaand e-mailadres
    Op het moment dat u een bericht verstuurt naar een e-mailadres wat niet bestaat, kunt u de onderstaande fout/bounce meldingen te zien krijgen: In beide gevallen kon uw e-mailbericht niet verstuurd/ontvangen worden, omdat het domein of he...
  • Hoe lees je een bounce bericht?
    Een bouncebericht kan voor veel mensen lijken op abacadabra, maar als je weet waar je op letten kunt, dan kan je er waardevolle informatie uit ophalen. Een bounce kan een veeltal aan oorzaken hebben, zoals onder andere: De reputatie van het IP-adre...
  • Mijn bericht wordt aangezien voor spam
    Soms kan het gebeuren dat spamfilters een e-mailbericht (onterecht) aanzien voor spam. Dit kan dan de volgende fout/bounce melding genereren: Mocht u deze melding krijgen, dan is het natuurlijk altijd verstandig om uw bericht na te kijke...
  • Periodiek domein rapport
    Ons spamfilter zorgt ervoor dat e-mailberichten met een hoge spam score worden afgevangen in de spam quarantaine. U kunt de spam quarantaine bekijken middels het spamfilter panel, om te bekijken welke berichten zijn afgevangen. Een andere mogelijkhei...
  • Spamfilter quarantaine beheren
    Wanneer e-mailberichten als spam gemarkeerd worden door ons spamfilter, dan kunt u deze e-mailberichten terug vinden via uw account in het spamfilter. U kunt dan bijvoorbeeld een bericht vrijgeven, zodat deze alsnog wordt doorgestuurd of het e-mailbe...
  • Spamfilter white/black list beheren
    U kunt uw eigen white/black list beheren door middel van een eigen account in het spamfilter. De whitelist kunt u aanpassen om ervoor te zorgen dat e-mailadressen niet gecontroleerd worden door ons spamfilter. De blacklist kunt u aanpassen om er voor...
  • Wachtwoord wijzigen van een bestaand spamfilter account
    Het kan voorkomen dat u het wachtwoord van uw spamfilter account wilt wijzigen en dit kunt u doen door de volgende stappen te ondernemen. Stap 1 U logt in op de Customer Site en klikt vervolgens op 'Beheren' en 'Webhosting'...
  • Wat is spoofing?
    Spoofing is het aannemen van een andere identiteit. Dit kan worden gedaan met een e-mailadres, website of IP-adres. Website spoofing Website spoofing is het nabootsen van een bestaande website. Deze website is nagenoeg hetzelfde als de o...
  • Wat te doen bij blacklisting
    Blacklisting is een vermelding van één of meerdere IP-adressen op een zogenaamde ‘zwarte lijst’. Deze lijsten houden bij vanaf welke IP-adressen er grote hoeveelheden spam zijn verzonden. Voor meer informatie over wat blackl...
  • Wat zijn de mailservers van Argeweb?
    Indien u vanaf een externe locatie uw domeinnaam direct via de DNS wilt koppelen aan de mailservers van Argeweb, dan kunt u onderstaande MX-records hiervoor gebruiken: Subdomein: @ Type: MX Prio: 10 TTL: 617 (of de standaard TTL van...
  • Zoekfunctie logbestanden inkomende e-mailberichten
    In het spamfilter panel kunt u middels een zoekfunctie in de logbestanden van uw inkomende e-mailberichten zoeken. U kunt dan bijvoorbeeld inzien of een e-mailbericht bij u is afgeleverd of dat het bericht door onze mailserver is geweigerd. ...
Een .nl domein registreren? Eerste jaar slechts 0,95!
Check mijn domein